Victim of an outing アウティングという行為 #DontBeSilent

English below

みなさんアウティングという行動を知っていますか?

LGBTQに限らず、人の性的嗜好を本人の許可なく広めることです。

私は最近この被害に遭い、想像以上にダメージを受けています。

ある日、法律を勉強している私に、友人が士業をやっている人を紹介してくれました。

一緒に食事をしました。

帰りに、その方からメールが来て、友人から聞いたけどレズビアンなんだって?と聞かれました。

私は法律を勉強する人ではなく、レズビアンとして呼ばれたのだと分かって、頭を後ろから殴られたような衝撃を受けました。

 

ちなみに私は同性を好きになることはありますが、レズビアンではないので、その人達はとにかく失礼です。

 

マイノリティだと、珍しくてからかいたかったのかもしれませんね。

 

Outing, it's suddenly happened to you. I was the one from the person who knows me very much.

I am a University student, and my major is Law.

 

One day, my friend told me that he would introduce me a lawyer for my study.

 

I was happy to meet that person.

 

After I meet him with my friend in a pub, he asked me by SNS text, saying, “You are a lesbian, right? Your friend told me so.” I was shocked as if someone knocked my head.

 

I was called to make them nasty joy, as a lesbian. Well, I am not a Lesbian. They misunderstood me.

I was hurt. I am still depressed about it; I almost got PTSD

#NoOuting #LOVELGBTQ #DontBeSilent

 

お題「#この1年の変化