One in One Out Challenge 1

English below 週末親が来る予定だったので、一気に不要品を廊下に並べました。以前両親からもらった

CDプレーヤー

ミシン

脚立

ガラスのボウルセット

ダブっている洗剤

衣装ケース

炊飯器

などを持っていってもらおうと思っていました。棚は車に乗らなかったので次回になりました。

衣装ケース2つを空にし、棚の中身も空けたのでかなり部屋がすっきりしました。

とは言っても...マキシマリストなうちの母、今回もインプットが多かったです。続きます。

My parents visit me, so I was decluttering many things. Most of the stuff was from my mom, so I let her choose whether she needs or not. I cleaned up 2 cases and 1 chest, so my room became bigger than before.

Nevertheless, since my mom is a maximalist, she brought many things for me again.

To be continued...